• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83678
+
-

تجهیز کاروانسرای تاریخی  دودهک دلیجان

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دلیجان گفت: ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل پروژه مرمت، بازسازی و تجهیز کاروانسرای تاریخی دودهک دلیجان پرداخت شد.  به گزارش فارس «محمد مشهدی» اظهار کرد: ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل پروژه مرمت، بازسازی و تجهیز کاروانسرای تاریخی دودهک دلیجان پرداخت شد و پیش‌بینی می‌شود این پروژه اقامتی، تفریحی و گردشگری تا بهمن امسال تکمیل و قابل بهره‌برداری شود.  

وی بیان کرد: مرمت، بازسازی، تکمیل و تجهیز کاروانسرای تاریخی دودهک توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال و با دریافت ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است.  مشهدی افزود: ۸ کارشناس صندوق کارآفرینی امید استان و شهرستان دلیجان در کاروانسرای تاریخی دودهک دلیجان برای نهایی شدن پرداخت تسهیلات بازدید کردند.  رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دلیجان گفت: واگذاری کاروانسرای تاریخی دودهک دلیجان به بخش خصوصی به منظور مرمت و تبدیل به مجتمع گردشگری سنتی در سال 96 توسط اداره کل میراث فرهنگی انجام پذیرفت.  

وی افزود: این پروژه گردشگری، اقامتی و تفریحی با پرداخت مبلغ 20 میلیارد ریال از بانک سینا برای مرمت و از محل سامانه کارا برای اخذ تسهیلات و به مبلغ 30 میلیارد ریال برای تجهیز معرفی شد که پس از تصویب در کارگروه اشتغال استان پرداخت خواهد شد.  به گفته وی بر اساس پیش‌بینی صورت‌گرفته این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :